13.01.2020 · 243 wyświetlenia

Jak udostępnić kilka relacji na Instagramie?

Od ponad roku Instagram wprowadził nową funkcję - relacje na Instagram, nazywane też Stories lub InstaStories. Jest to bardzo mocno rozwijająca się funkcja, która zdecydowanie będzie rozwijana przez Instagram. 

 

            Na samym początku po wprowadzeniu tej funkcji było możliwe udostępnienie relacji na Instagramie pojedynczo, czyli brak możliwości publikowania kilku wideo jednym ciągiem, gdzie następnie Instagram to dzieli na 15 sekundowe Stories. Skorzystać z nowej funkcji jest dość łatwo - w aplikacji Instagram należy kliknąć w lewym górnym rogu w ikonkę aparatu, następnie można nagrać własne relacje Instagram, zrobić zdjęcie lub wejść do galerii, a następnie wybrać wcześniej zrobione zdjęcie bądź wideo. Relacje Instagram zostaną opublikowane w kolejności, w jakiej je dodamy. Zaktualizowana wersja pozwala pozwala dodawać i edytować dużą ilość relacji instagram jednocześnie. To samo dotyczy wideo, Instagram podzieli każde ze stories na 15 sekundowo odcinki, gdzie będzie można obrobić każde wideo osobno. Obrabiając relacje Instagram jest możliwość dodawania napisów, naklejek, różnego rodzaju ankiet, dzięki czemu udostępnienie relacji na Instagramie jest proste oraz pozwala zwiększać zaangażowanie odbiorców. 

           

            Udostępnienie relacji na Instagramie staje się coraz bardziej popularnym narzędziem w aplikacji. Jest to związane z tym, że mamy do dyspozycji spory zakres typów relacji na Instagramie. Serwis właściwie co miesiąc dodaje nowe funkcje, rozwijając obecne typy relacji na Instagramie, jakimi są:

  • Ankiety: jedna z najpopularniejszych funkcji, która pozwala skutecznie angażować Twoich odbiorców. Można zadawać pytania np. na temat produktu, lub na jaki temat ma być kolejny post na Twoim profilu. Dzięki temu odbiorczy będą czuć się częścią Twojego i będą bardziej lojalni oraz zaangażowani. 
  • Umieszczanie linków: w przypadku profilu firmowych jest to szczególnie przydatne narzędzie. Pozwala umieszczać linki w Stories, dzięki możesz promować własne produktu i odrazu odsyłać osobę zainteresową na stronę z produktem. Problem jest taki, że dana funkcja jest dostępna wyłącznie profilom, które posiadają powyżej 10 000 obserwujących. Jeżeli nie masz takiej ilości obserwujących, to serwis Turbopromo.pl daje możliwość zakupu obserwujących, dzięki czemu funkcja dodawania linków w Stories będzie dla Ciebie dostępna.
  • Udostępnie w ralacjach post innego użytkownika: Popularna funkcja, szczególnie w przypadku konkursów na Instagramie. Aby wykonać udostępnienie relacji innego użytkownika na Instagramie, wystarczy pod wybranym postem kliknąć ikonkę papierowego samolociku, a następnie potwierdzić klikając “Dodaj do swojej relacji”. Udostępniony post będzie w postaci naklejki w relacji z odnośnikiem oraz nazwą użytkownika. 
  • Q&A: bardzo przydatna, ale jednocześnie czasochłonna funkcja. Dzięki niej możesz zadać pytanie swoim obserwującym i zobaczyć, co inni myślą na dany temat, lub poprosić własnych odbiorców o zadanie Tobie pytania. Wtedy możesz umieszczać odpowiedzi na pytania w Stories.
  • Relacje na żywo: Relacje Live pozwalają angażować odbiorców prowadząc z nimi konwersację na żywo. Od pewnego czasu jest również możliwość prowadzenia relacji wśród kilku użytkowników jednocześnie, łącząc kilka obrazów. Jeżeli Twoją relację ogląda więcej niż 400 osób jednocześnie, Instagram wybija ją w TOP, tym samym zaczyna wyświetlać osobom, które nie obserwują Twojego profilu. Na Turbopromo.pl jest możliwość zakupu usługi oglądających Live, dzięki czemu Twoja relacja może trafić do TOPu.